لزوم سرویس به موقع کولر های گازی

آموزش رایگان تعمیر کولر گازی



شاید خیلی از مردم به دلیل مشغله بسیار و یا هزینه سرویس کولر های گازی عملا تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه های کولر گازی هیچ گاه به سرویس آن فکر نکنند و این کار را صرفا هزینه ای بی دلیل بدانند.

تمامی لوازم و ماشین آلات مکانیکی به  سرویس های دوره ای نیاز دارند شاید ساده ترین مثال در این مورد خودرو شما باشد اگر در زمان مقرر و مناسب سرویس های مورد نیاز انجام نگردد عملا عمر خودرو کوتاه شده و هزینه تعمیرات آن بسیار زیاد خواهد شد.

اگر  کولر های  گازی  سرویس  نشوند  به  دلیل  کثیفی  عملا مدت  زمان بیشتری را جهت خنک نمودن محیط صرف می نمایند این موضوع  در وهله اول باعث افزایش مصرف برق و هزینه پرداختی آن می شود.

سر انجام بدلیل  کارکرد زیاد کمپرسور و افزایش آمپر مصرفی ممکن است برد دستگاه ، سیم کشی و حتی کمپرسور آسیب جدی و غیر قابل جبرانی ببیند این موضوع می تواند برای شما هزینه گزاف تعمیرات را به دنبال داشته باشد.

با صرف هزینه اندک  واحد داخلی و بیرونی (پنل و کندانسور) شما شستشو می گردد همچنین به طور رایگان گاز دستگاه شما چک می گردد. شما ضمن صرفه جویی در مصرف برق هزینه های خود را نیز کاهش داده اید.  

همچنین مدت زمان بیشتری با خاطری آسوده از هوای مطبوع دستگاه خود لذت ببرید

نرم افزارآموزشی تعمیروعیب یابی کولرگازی

جزوه آموزش کولرگازی ، جزوه آموزش آبگرمکن ، جزوه آموزش پکیج ،‌کتاب ، دانلود ، دانلود رایگان، دانلود نرم افزار آموزشی ، یخچال،لوازم خانگی

لینک دانلود مستقیم نرم افزار آموزشی پکیج شوفاژ دیواری "نسخه اندروید"3ورژن

لینک دانلود مستقیم  نرم افزار آموزشی آبگرمکن دیواری "نسخه اندروید"3ورژن

لینک دانلود مستقیم نرم افزار آموزشی تعمیر یخچال های خانگی "نسخه اندروید"1ورژن

لینک دانلود مستقیم نرم افزار آموزشی تعمیر لوازم خانگی "نسخه اندروید"

لینک دانلود مستقیم نرم افزار آموزشی کولرگازی اسپیلت "نسخه اندروید"


نرم افزارهای تاسیسات : کاری از علیرضا حدادی