راهنمای خرید کولر گازی
خدمات پس از فروش
راهنمای خرید کولر گازی


از فروشنده بخواهید نزدیک ترین محل نمایندگی نصب و یا دفتر اصلی خدمات بعد از فروش کولر گازی خریداری شده را زیر فاکتور قیدکند .چرا که در صحت وسهولت ارتباط و نصب سریع کولر موثر اس.

داشتن دفترچه راهنمایی فارسی و یا CD راهنمای استفاده از کولر گازی و یا خدمات دوره ای رایگان، می تواند مزیتی برای انتخاب مارک مورد نظر باشد.

کنترل از راه دور و پانل کولر گازی (در کولر های اسپلیت) توسط برخی از شرکت ها ضمانت نمی شود و یا ضمانت کمپرسور کولر گازی در مدت گارانتی، با قید شرط و اما و اگر است. عبارت "بدون قید و شرط کمپرسور گارانتی می شود" تضمین کننده منافع شماس.

مقررات بعضی از شرکت های نصب کننده کولر گازی به این صورت است که شماره سریال درج شده روی کارتن یونیت داخلی و یونیت خارجی کولر گازی را از شما می خوا هند. بهتر است تا رسیدن کولر گازی ، شماره سریال ها را از فروشنده گرفته و به خدمات بعد از فروش جهت نوبت گیری نصب اعلام کنید.

پرداخت هر گونه وجه اضافی خارج از تعرفه نصب کولر گازی را با شرکت اصلی هماهنگ کنید.

استفاده از مواد ضدزنگ در کولر گازی های اسپلیت باعث طولانی شدن عمر دستگاه وشبکه کندانسوز و تبادل سریع گرما وسرما می شود ودر کاهش مصرف برق و راندمان نهایی تاثیر متقابل دار.

در بعضی از کولرهای گازی اسپلیت علاوه بر سرمایش ، گرمایش زا نیز هستند، و از شیربرقی یا المنت استفاده شده که شیربرقی عملکرد و مصرف برق کمتری نیز دارند.

اگر کولر گازی باکنترل ازراه دور می خرید، بهتراست دکمه خاموش وروشن کردن کولر گازی ، علاوه بر کنترل روی پانل کولر گازی نیز تعبیه شده باشد. که در مواقعی که ریموت کنترل از کار افتاد ، بتوان از دستگاه استفاده کرد

راهنمای خرید کولر گازی آشنایی

راهنمای خرید کولر گازی انواع کولر گازی

راهنمای خرید کولر گازی نکات مهم

راهنمای خرید کولر گازی بی تی یو BTU چیست

راهنمای خرید کولر گازی خدمات پس از فروش

راهنمای خرید کولر گازی ضمانت نامه و گارانتی

راهنمای خرید کولر گازی توصیه هایی برای استفاده صحیح کولر گازی



مجموعه مطالب مربوط به کولرگازی