راهنمای خرید کولر گازی
نکات مهم
راهنمای خرید کولر گازی


به بازار بروید. همچنین پیش از آنکه یک مارک خاص را انتخاب کنید و یا بدون هیچ انتخابی به بازار بروید. در مورد ویژگی ها و مشخصات فنی انواع کولر گازی اطلاعاتی کسب کنید. اگر بدون آگاهی کافی راهی بازار شوید، تنها سر در گمی برایتان حاصل می شود، پس اولین کاری که باید کرد. کسب اطلاعات است.

به خاطر داشته باشید که سخن دوستان و فامیل و آشنایان و یا حتی شایعات، شاید درباره کیفیت غذای یک رستوران مرجع خوبی باشد، اما قطعاً نمی توان به این گونه سخنان، درباره کولرگازی اطمینان کرد. توجه داشته باشید که شما قرار است بیش از 500 هزار تومان پول خرج کنید. پس اطلاعات لازم را از مرجع مطمئن کسب کنید.

توجه داشته باشید که همیشه انتخاب یک مارک مشهور همه چیز نیست. همچنین پرداخت پول زیاد هم ملاک نیست، مهم این است که کولر گازی خوبی بخرید.

درانتخاب نوع وقدرت یک کولر گازی ابعاد اتاق شما بسیار مهم است .گاهی شما برای یک اتاق کوچک کولر گازی با قدرت بالایی خریداری می کنید و بعد مجبور هستید که همیشه آن رادر حالت کم قرار دهید ویا از شدت سرمایش اذیت شوید . درآن هنگام شما پول خود را دور ریخته اید.

توجه داشته باشید که کولر گازی های دیواری یک دستگاه خارجی هم دارند. پس به هنگام خرید این نوع کولر گازی ها به جایی که دستگاه خارجی باید قرار گیرد و نحوه ارتباط ان با دستگاه داخلی هم توجه کنید.

نکته مهم در کولرهای گازی ظرفیت سرمایشی آنها است. ساده ترین کار برای دانستن این نکته و هماهنگ کردن ان با ابعاد اتاق، یک تماس تلفنی با شرکت سازنده و یا فروشنده کولر گازی است. کارشناسان این شرکت ها شما را راهنمایی می کنند. واحد اندازه گیری قدرت دستگاه اسپلیت با بی تی یو محاسبه می گردد.


راهنمای خرید کولر گازی آشنایی

راهنمای خرید کولر گازی انواع کولر گازی

راهنمای خرید کولر گازی نکات مهم

راهنمای خرید کولر گازی بی تی یو BTU چیست

راهنمای خرید کولر گازی خدمات پس از فروش

راهنمای خرید کولر گازی ضمانت نامه و گارانتی

راهنمای خرید کولر گازی توصیه هایی برای استفاده صحیح کولر گازی



مجموعه مطالب مربوط به کولرگازی